Glemt detaljer?

Nyhedsarkiv

garnsyning

Gershøj fritidsfiskerforening vil igen, som tidligere år, engagerer Hugo Winther, som er uddannet vodbinder, til at være instruktør ved garnbindingsaftenerne. Det afholdes i børneklubben bag Gershøj kro. Vi starter, Onsdag d. 6. februar kl. 19.00. og fortsætter de følgende Onsdage i Februar og Marts måned til og med 27 Marts. Kom og vær med, gør klar til

Generalforsamling

Gershøj Fritidsfiskerforening afholder generalforsamling 1. Onsdag i marts, nærmere Onsdag d. 6. marts, kl. 19.00 Det afholdes i byhuset bag Gershøj kro. Dagsorden udsendes inden generalforsamling, efter vedtægterne. Indkomne forslag, skal være bestyrelsen i hænde, ifølge vedtægterne. Efter generalforsamlingen vil der være rullepølsemadder og gammel ost, øl og vand kan købes for 5 kr.

Hornfiske konkurrence

Hornfisk-konkurrence 2019 Vi gentager succesen fra de foregående år og afholder arrangementet sammen med Skibby-Gershøj strandjagtforening. Sæt kryds i kalenderen 11 maj 2019. Der vil igen være rigtig fine præmier, og pølser i rigelige mængder. Arrangementet vil blive slået op her på hjemmesiden og poster på Gershøj havn. Sæt kryds i kalenderen allerede nu !

Markedsdag i Hvalsø hallen

Torsdag 2. Maj vil Gershøj fritidsfiskerforening være tilstede på Markedsdagen i Hvalsø Hallen fra kl 15.00-16.30

Fritidsfiskerens dag

Kom og mød os på havnen Lørdag D. 8 Juni, Hvor vi igen i år afholder Fritidsfiskerens dag! Er fisk glatte, ru eller bare slimede? Hvordan fanger og renser man en fisk? Og hvordan smager en ny fanget, røget fisk? Tag ungerne med til Gershøj Havn på lørdag d. 8. juni kl. 8-13 og få svaret,

Havnefest

Gershøj Fritidsfiskerforening vil igen være at finde på havnen ved Gershøj havnefest 22 Juni 2019. Kom og klap en fisk, og bliv klog på dyrelivet i fjorden.

Naturens dag

8. September er det Naturens dag, hvor vi vil være til stede på havnen i Gershøj. Kom og “klap” en fisk, få en smagsprøve, og snak med os, som færdes på fjorden.

Hyggeaften

Gershøj Fritidsfiskerforening vil igen i år, være vært for en kammeratlig hyggeaften, hvor der vil blive serveret varm mad. Øl og vand koster 5 kr. Der vil efter maden blive vist film om diverse fritidsfisker-relevante emner.     Arrangementet afholdes i børneklubben bag Gershøj kro, Onsdag D. 31 Januar 2018 kl. 18.00 og vil koste 100

Red barnet

Vi havde besøg af nogle Søde unger på havnen i Gershøj, Her et link til filmoptagelsen fra dagen 🙂 Link til video

Ledreborg Livsstilsmesse

Gershøj Fritidsfiskerforening vil for første gang være tilstede på Ledreborg Livsstilsmesse der foregår 25-28 maj 2017 fra kl 10.00-17.00 alle dage.

Ryegaard Livstilsmesse

Vi gentager succesen fra sidste år, som foregår i weekenden i uge 17. Gershøj Fritidsfiskerforening har en stand på messen, hvor vil fremvise vores interesse og de fiskearter der er i fjorden. http://www.ryegaard.dk/det-sker/fritidsmesse-paa-ryegaard/

Pighvarre møde med DTU aqua

Vi afholder Pighvarre møde i samarbejde med DTU Aqua. Det foregår på adressen Havnevej 20, 4070 Gershøj (”Gershøj Børneklub”) den 15. februar 2017 kl. 19. Parkering foregår foran kroen.. Alle er velkomne. Undersøgelse af pighvar Undersøgelsen vil kigge nærmere på pighvars vandringer i Roskilde Fjord i perioden 2017-2018. Der er tidligere udsat pighvar i Roskilde