Glemt detaljer?

Nyhedsarkiv

Minister besøg i Gershøj

Fredag d 25/9-2020 havde vi besøg af Miljøminister Lea Wermelin, da hun skulle se hvor de 2 nye stenrev skulle placeres i fjorden.Det hele blev fanget af Tv2 Lorry. Link til tv2 lorrys optagelse

Klap fisk

Så er det igen muligt at booke klap fisk arrangements hos os.Vi er igen begyndt at have besøg af børnehaver og skoler.

Hornfisk konkurrence

Hornfisk-konkurrence 2021 Vi gentager succesen fra de foregående år og afholder arrangementet sammen med Skibby-Gershøj strandjagtforening. Sæt kryds i kalenderen først i maj 2021. Der vil igen være rigtig fine præmier, og pølser i rigelige mængder. Arrangementet vil blive slået op her på hjemmesiden og poster på Gershøj havn. Sæt kryds i kalenderen allerede nu

Fritidsfiskerens dag.

Sommeren 2021 afholder vi igen Fritidsfiskerens dag!Her kan du komme og mød os på havnen hvor vi blandt andet tilbyder smagsprøver, smat meget andet. Er fisk glatte, ru eller bare slimede? Hvordan fanger og renser man en fisk? Og hvordan smager en ny fanget, røget fisk? Tag ungerne med til Gershøj Havn lørdag d. 6. juni

Ny Sjællandsbekendgørelse

Her et link til den ny Sjællands bekendgørelse. https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2020/781

Garnsyning

Gershøj fritidsfiskerforening vil igen, som tidligere år, engagerer Hugo Winther, som er uddannet vodbinder, til at være instruktør ved garnbindingsaftenerne. Det afholdes i børneklubben bag Gershøj kro. Vi starter, Onsdag d. 12. februar kl. 19.00. og fortsætter de følgende Onsdage i Februar og Marts måned til og med 25 Marts. Kom og vær med, gør

Havnefest aflyses

20. Juni 2020 vil Gershøj Fritidsfiskerforening igen være at finde på havnen ved Gershøj havnefest.Kom og klap en fisk, og bliv klog på dyrelivet i fjorden.

Generalforsamling

Gershøj Fritidsfiskerforening afholder generalforsamling 1. Onsdag i marts, nærmere Onsdag d. 4. marts, kl. 19.00 Det afholdes i byhuset bag Gershøj kro. Dagsorden udsendes inden generalforsamling, efter vedtægterne. Indkomne forslag, skal være bestyrelsen i hænde, ifølge vedtægterne. Efter generalforsamlingen vil der være rullepølsemadder og gammel ost, øl og vand kan købes for 5 kr.

Markedsdag i Hvalsø hallen

Torsdag 2. Maj vil Gershøj fritidsfiskerforening være tilstede på Markedsdagen i Hvalsø Hallen fra kl 15.00-16.30

Red barnet

Vi havde besøg af nogle Søde unger på havnen i Gershøj, Her et link til filmoptagelsen fra dagen 🙂 Link til video