Glemt detaljer?

Nyhedsarkiv

Tilbud til nye medlemmer

Spar 286 kr – bliv medlem for kun 89 krfor de første 12 månederLige nu kan du spare kontingentet til landsforeningen men stadig opnå de mangegode fordele. Kontakt en fra bestyrelsen, for yderlig info.

Husk Fredagsfrokost !

Fredagsfrokost i hyttefadet 1. Fredag i hver måneden.Husk tilmelding !

Garnsyning

Gershøj fritidsfiskerforening vil igen, som tidligere år, engagerer Hugo Winther, som er uddannet vodbinder, til at være instruktør ved garnbindingsaftenerne. Det afholdes i børneklubben bag Gershøj kro. Vi starter, Torsdag d. 1. februar kl. 19.00. og fortsætter de følgende Torsdage i Februar og Marts måned til og med 25 Marts. Kom og vær med, gør

Generalforsamling 2024

Gershøj Fritidsfiskerforening afholder generalforsamling 1. Torsdag i marts, nærmere Torsdag d. 7. marts, kl. 18.00 Det afholdes i børnehuset, bag Gershøj kro. Dagsorden udsendes inden generalforsamling, efter vedtægterne. Indkomne forslag, skal være bestyrelsen i hænde, ifølge vedtægterne. Efter generalforsamlingen vil der være rullepølsemadder og gammel ost, øl og vand kan købes for 5 kr.

Hornfisk konkurrence 2024

Hornfisk-konkurrence Lørdag D. 11 Maj 2024. Vi gentager succesen fra de foregående år og afholder arrangementet sammen med Skibby-Gershøj strandjagtforening. Sæt kryds i kalenderen 11 maj 2024. Der vil igen være rigtig fine præmier, og pølser i rigelige mængder. Arrangementet vil blive slået op her på hjemmesiden og poster på Gershøj havn. Sæt kryds i

Havnefest

I Juni 2024 vil Gershøj Fritidsfiskerforening igen være at finde på havnen ved Gershøj havnefest.Kom og klap en fisk, og bliv klog på dyrelivet i fjorden. Havnefesten afholdes i slutningen af juni. Kom med ungerne og få en hyggelig dag

Naturens dag

Søndag d. 8 September er det Naturens dag, hvor vi vil være til stede på havnen i Gershøj fra kl.10 til kl. 13. Kom og “klap” en fisk, få en smagsprøve, og snak med os, som færdes på fjorden.

Klap en fisk

Så er det igen muligt at booke interessant undervisningsforløb om livet i vores fjord.

Hyggeaften med foredrag

DAFF kreds 2, DTU Aqua, ROLK, Nationalparken Skjoldungernesland, FZ og Foreningen til ophjælpning af fiskeriet i Roskilde fjord inviterer til møde om den sydlige del af Roskilde Fjord torsdag d. 8 December kl 19.00 i Gershøj Fritidsfiskerforening, arrangementet afholdes i børneklubbens lokaler, bag gershøj kro.Husk tildmelding Program for aftenen. Velkomst. Stenrev. Nationalparken, Anders Bülow, Nationalparkchef

Hyggeaften d. 26 Januar 2023

Gershøj Fritidsfiskerforening vil igen i år, være vært for en kammeratlig hyggeaften, hvor der vil blive serveret varm mad. Øl og vand koster 5 kr.Der vil efter maden blive vist film om diverse fritidsfisker-relevante emner.Arrangementet afholdes i børneklubben bag Gershøj kro, Torsdag D. 26 Januar 2023 kl. 18.00 og vil koste 100 kr. Som betales

Fritidsfiskerens og naturens dag

11 September 2023 har vi valgt at slå Fritidsfiskerens og naturens dag sammen !Her kan du komme og mød os på havnen hvor vi blandt andet tilbyder smagsprøver, samt meget andet. Er fisk glatte, ru eller bare slimede? Hvordan fanger og renser man en fisk? Og hvordan smager en ny fanget, røget fisk? Tag ungerne med

Stenrevene i Roskilde fjord

Det bliver spændende at følge tilblivelsen af revene i fjorden.Her er et link til Nationalparkens projekt. https://nationalparkskjoldungernesland.dk/udvikling-og-samarbejde/projekter/stenrev/

Generalforsamling 27/10-2021

Gershøj Fritidsfiskerforening afholder generalforsamling Onsdag d. 27 Oktober, kl. 18.00Denne generalforsamling er en erstatning for den vi skulle ha haft afholdt i foråret 2021, som blev flyttet grundet COVID.Det afholdes i byhuset bag Gershøj kro. Dagsorden udsendes inden generalforsamling, efter vedtægterne. Indkomne forslag, skal være bestyrelsen i hænde, ifølge vedtægterne.Før generalforsamlingen vil der være stegt

Film

Vi har hjulpet studerende på DTU Aqua med udsætning af udstyr til denne lille film https://www.youtube.com/watch?v=aDPCX2CmQ1g&t=3s

Røgekursus

Vi afholder røgekursus i weekenden 21 og 22 November 2020.Kom og få indsigt i at varm og kold røge dine fisk og kød favoritter.Tilmelding dig venligst til Jesper eller Leif

Minister besøg i Gershøj

Fredag d 25/9-2020 havde vi besøg af Miljøminister Lea Wermelin, da hun skulle se hvor de 2 nye stenrev skulle placeres i fjorden.Det hele blev fanget af Tv2 Lorry. Link til tv2 lorrys optagelse

Klap fisk

Så er det igen muligt at booke klap fisk arrangements hos os.Vi er igen begyndt at have besøg af børnehaver og skoler.

Ny Sjællandsbekendgørelse

Her et link til den ny Sjællands bekendgørelse. https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2020/781

Markedsdag i Hvalsø hallen

Torsdag 2. Maj vil Gershøj fritidsfiskerforening være tilstede på Markedsdagen i Hvalsø Hallen fra kl 15.00-16.30